Online marketing a customer-led approach

Sumario: 1. Principles and Drivers of the New Marketing Environment 2. Strategy and Models for the Virtual World 3. Online Marketing Planning Issues 4. Online Marketing Research - Principles and Practice 5. Online Buyer Behaviour 6. Positioning for Traffic and Profit. Search Engine Optimisation 7....

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Gay, Richard autor (autor), Charlesworth, Alan autor, Esen, Rita autor
Formato: Libro
Idioma:Inglés
Edición:Reprinted 2013
Materias:
Acceso en línea:Online Resources
Ver en Universidad Pontificia de Salamanca:https://catalogo.upsa.es/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=657745
Solicitar por préstamo interbibliotecario: Correo | Formulario
Descripción
Sumario:Sumario: 1. Principles and Drivers of the New Marketing Environment 2. Strategy and Models for the Virtual World 3. Online Marketing Planning Issues 4. Online Marketing Research - Principles and Practice 5. Online Buyer Behaviour 6. Positioning for Traffic and Profit. Search Engine Optimisation 7. Permission and Personalisation Online 8. Website Development - Design and Content 9. The Online Product 10. Pricing Issues on the Web 11. Online Communication Tools 12. Online Distributuion and Procurement 13. Online Marketing Legal Issues
Notas:Índice de contenido y alfabético.
Descripción Física:XV, 538 páginas : ilustraciones en color ; 25 cm
Bibliografía:Bibliografía al final de cada capítulo.
ISBN:9780199265855