Mobile marketing how mobile technology is revolutionizing marketing, communications and advertising

How to optimize a multi-screen generation of mobile technology; a structured, comprehensive guide to integrating the latest mobile technology developments into the heart of your digital marketing strategy.

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Rowles, Daniel, autor (autor)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: London, United Kingdom ; New York, NY : Kogan Page 2017.
Edición:Second edition
Colección:EBSCO Academic eBook Collection.
Business professional collection.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b46463963*spi
Descripción
Sumario:How to optimize a multi-screen generation of mobile technology; a structured, comprehensive guide to integrating the latest mobile technology developments into the heart of your digital marketing strategy.
Notas:First edition published in 2014.
Descripción Física:1 recurso electrónico
Formato:Forma de acceso: World Wide Web.
Bibliografía:Incluye referencias bibliográficas e índice.
ISBN:9780749479800