Marketing plans how to prepare them, how to profit from them

In this text, the process of marketing planning - from initial assessment of a company's business plan to the steps necessary to ensure a company achieves its profit targets - is fully explained.

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: McDonald, Malcolm, autor (autor), Wilson, Hugh, 1962- autor
Formato: Libro electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: Hoboken : Wiley 2016.
Edición:Eighth ed
Colección:Wiley ebooks.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b40616344*spi
Descripción
Sumario:In this text, the process of marketing planning - from initial assessment of a company's business plan to the steps necessary to ensure a company achieves its profit targets - is fully explained.
Notas:Revised edition of the authors' Marketing plans, 2011.
Descripción Física:1 recurso electrónico
Formato:Forma de acceso: World Wide Web.
Bibliografía:Incluye referencias bibliográficas e índice.
ISBN:9781119309895
9781119217176
9781119217183