Revolutionary pedagogies cultural politics, instituting education, and the discourse of theory

A collection of essays examining the theory and practice debate from a pedagogical standpoint. The contributors seek to determine whether a revolutionary pedagogy is possible as a means of transforming the culture of educational practice.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Trifonas, Peter Pericles, 1960- (-)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: New York : Routledge 2000.
Colección:EBSCO Academic eBook Collection Complete.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b38552280*spi
Descripción
Sumario:A collection of essays examining the theory and practice debate from a pedagogical standpoint. The contributors seek to determine whether a revolutionary pedagogy is possible as a means of transforming the culture of educational practice.
Descripción Física:xxi, 362 p.
Formato:Forma de acceso: World Wide Web.
Bibliografía:Incluye referencias bibliográficas e índice.
ISBN:9780203901557
9780415925686
9780415925693
9780585451886
9781280355080