School effectiveness fracturing the discourse

This book traces the development of the school effectiveness debate and raises key questions about how it has become a dominant discourse in theories of educational change today.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Morley, Louise, 1954- (-)
Otros Autores: Rassool, Naz, 1949-
Formato: Libro electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: London ; New York : Falmer Press 1999.
Colección:EBSCO Academic eBook Collection Complete.
Master classes in education.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b38519884*spi
Descripción
Sumario:This book traces the development of the school effectiveness debate and raises key questions about how it has become a dominant discourse in theories of educational change today.
Descripción Física:viii, 155 p.
Formato:Forma de acceso: World Wide Web.
Bibliografía:Incluye referencias bibliográficas (p. 136-150) e índice.
ISBN:9780203163467
9780203487051
9780750708487
9780750708470