From Chinese Brand Culture to Global Brands Insights from aesthetics, fashion, and history

From Chinese Brand Culture to Global Brands examines branding from the Chinese perspective, and predicts that China's greatest brands are poised for global dominance.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Zhiyan, Wu (-)
Autor Corporativo: SpringerLink (-)
Otros Autores: Borgerson, Janet, autor (autor), Schroeder, Jonathan, autor
Formato: Libro electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: London : Palgrave Macmillan UK : Imprint: Palgrave Macmillan 2013.
Colección:Springer eBooks.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b36156334*spi
Descripción
Sumario:From Chinese Brand Culture to Global Brands examines branding from the Chinese perspective, and predicts that China's greatest brands are poised for global dominance.
Descripción Física:XII, 219 p.
Formato:Forma de acceso: World Wide Web.
ISBN:9781137276353