Sport, media, culture global and local dimensions

An examination of the central features of the sport-media phenomenon, focusing on Europe and the USA. The book analyses such issues as new media technology, gender, women in American basketball advertising, and cult football radio in Scotland.

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Bernstein, Alina (-), Blain, Neil, 1951-
Formato: Libro electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: London ; Portland, Or. : F. Cass 2003.
Colección:EBSCO Academic eBook Collection Complete.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b35579183*spi
Descripción
Sumario:An examination of the central features of the sport-media phenomenon, focusing on Europe and the USA. The book analyses such issues as new media technology, gender, women in American basketball advertising, and cult football radio in Scotland.
Descripción Física:viii, 263 p. : il
Formato:Forma de acceso: World Wide Web.
Bibliografía:Incluye referencias bibliográficas e índice.
ISBN:9781136344848