Defining visual rhetorics

Studing the relationship of visual images to persuasion, this book analyzes a wide variety of visual modes of communication that demonstrate some of the variety among the many kinds of texts that could be considered instances of visual rhetoric.

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Hill, Charles A. (-), Helmers, Marguerite H., 1961-
Formato: Libro electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: Mahwah, NJ : Lawrence Erlbaum 2004.
Colección:EBSCO Academic eBook Collection Complete.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b35520085*spi
Descripción
Sumario:Studing the relationship of visual images to persuasion, this book analyzes a wide variety of visual modes of communication that demonstrate some of the variety among the many kinds of texts that could be considered instances of visual rhetoric.
Descripción Física:xi, 342 p. : il
Formato:Forma de acceso: World Wide Web.
Bibliografía:Incluye referencias bibliográficas e índice.
ISBN:9781410609977