Persuasion in advertising

A practical and in-depth guide to the art of advertising persuasion, this book explains how advertising works and sets out strategies for advertisers to adopt, drawing on research, concepts and case examples from the US and Europe.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: O'Shaughnessy, John (-)
Otros Autores: O'Shaughnessy, Nicholas J., 1954-
Formato: Libro electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: London ; New York : Routledge 2004.
Edición:1st ed
Colección:EBSCO Academic eBook Collection Complete.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b35517852*spi
Descripción
Sumario:A practical and in-depth guide to the art of advertising persuasion, this book explains how advertising works and sets out strategies for advertisers to adopt, drawing on research, concepts and case examples from the US and Europe.
Descripción Física:xi, 220 p. : il
Formato:Forma de acceso: World Wide Web.
Bibliografía:Incluye referencias bibliográficas (p. 197-208) e índice.
ISBN:9780203299982
9780415322249
9780203340431