Influencing within organizations

This book tells readers what they must do (and avoid doing) to beat off the competition when applying for jobs, when competing for coveted projects, and to see off the competition at promotion time.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Huczynski, Andrzej (-)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: London ; New York : Routledge 2004.
Edición:2nd ed
Colección:EBSCO Academic eBook Collection Complete.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b35517736*spi
Descripción
Sumario:This book tells readers what they must do (and avoid doing) to beat off the competition when applying for jobs, when competing for coveted projects, and to see off the competition at promotion time.
Descripción Física:xvi, 388 p. : il
Formato:Forma de acceso: World Wide Web.
Bibliografía:Incluye referencias bibliográficas (p. 341-377) e índice.
ISBN:9780203462768
9780203340196
9786610077793
9780415311632