Cultures of commodity branding

The contributions in this volume document, both in past social contexts and recent ones, the need to understand branded commodities as part of a broader continuum with techniques of gift-giving, ritual, and sacrifice.

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Bevan, Andrew, 1974- (-), Wengrow, D.
Formato: Libro electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: Walnut Creek, CA : Left Coast Press 2010.
Colección:EBSCO Academic eBook Collection Complete.
Publications of the Institute of Archaeology, University College London.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b34678700*spi
Descripción
Sumario:The contributions in this volume document, both in past social contexts and recent ones, the need to understand branded commodities as part of a broader continuum with techniques of gift-giving, ritual, and sacrifice.
Descripción Física:267 p. : il
Formato:Forma de acceso: World Wide Web.
Bibliografía:Incluye referencias bibliográficas e índice.
ISBN:9781598747027