The marketplace of Christianity

The Marketplace of Christianity applies the tools of economic theory to illuminate the emergence of Protestantism in the sixteenth century and to examine contemporary religion-influenced issues, including evolution and gay marriage. --From publisher's description.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Ekelund, Robert B. 1940- (-)
Otros Autores: Hébert, Robert F., Tollison, Robert D.
Formato: Libro electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: Cambridge, Mass. : MIT Press 2006.
Colección:EBSCO Academic eBook Collection Complete.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b31782516*spi
Descripción
Sumario:The Marketplace of Christianity applies the tools of economic theory to illuminate the emergence of Protestantism in the sixteenth century and to examine contemporary religion-influenced issues, including evolution and gay marriage. --From publisher's description.
Descripción Física:x, 355 p. : il
Formato:Forma de acceso: World Wide Web.
Bibliografía:Incluye referencias bibliográficas (p. [273]-307) e índice.
ISBN:9780262272254
9780262050821