News as entertainment the rise of global infotainment

Richly detailed and empirically grounded, this first book-length study of infotainment and its globalisation by a leading scholar of global communication, offers a comprehensive and critical analysis of this emerging phenomenon.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Thussu, Daya Kishan (-)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: Thousand Oaks, Calif. : Sage 2007.
Colección:EBSCO Academic eBook Collection Complete.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b31528685*spi
Descripción
Sumario:Richly detailed and empirically grounded, this first book-length study of infotainment and its globalisation by a leading scholar of global communication, offers a comprehensive and critical analysis of this emerging phenomenon.
Descripción Física:ix, 214 p.
Formato:Forma de acceso: World Wide Web.
Bibliografía:Incluye referencias bibliográficas (p. [180]-201) e índice.
ISBN:9781847875068