Connecting teachers, students, and standards strategies for success in diverse and inclusive classrooms

Features a field-tested framework for teaching to ensure inclusion and differentiated instruction are in harmony with standards-based education.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Voltz, Deborah L., 1961- (-)
Autor Corporativo: Association for Supervision and Curriculum Development (-)
Otros Autores: Sims, Michele Jean, 1952-, Nelson, Betty Palmer
Formato: Libro electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: Alexandria, Va. : ASCD c2010.
Colección:EBSCO Academic eBook Collection Complete.
Gale virtual reference library.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b31297171*spi
Descripción
Sumario:Features a field-tested framework for teaching to ensure inclusion and differentiated instruction are in harmony with standards-based education.
Descripción Física:xxii, 159 p. : il
Formato:Forma de acceso: World Wide Web.
Bibliografía:Incluye referencias bibliográficas e índice.
ISBN:9781416611165