Language diversity, school learning, and closing achievement gaps a workshop summary

Summary of the discussion at a workshop held at the William and Flora Hewlett Foundation, Menlo Park, Calif., Oct. 15-16, 2009.

Detalles Bibliográficos
Autores Corporativos: National Research Council (U.S.). Committee on the Role of Language in School Learning: Implications for Closing the Achievement Gap (-), National Research Council (U.S.). Center for Education, National Research Council (U.S.). Division of Behavioral and Social Sciences and Education
Otros Autores: Welch-Ross, Melissa K. (-)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: Washington, D.C. : National Academies Press c2010.
Colección:EBSCO Academic eBook Collection Complete.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b31290309*spi
Descripción
Sumario:Summary of the discussion at a workshop held at the William and Flora Hewlett Foundation, Menlo Park, Calif., Oct. 15-16, 2009.
Descripción Física:x, 105 p. : il
Formato:Forma de acceso: World Wide Web.
Bibliografía:Incluye referencias bibliográficas (p. 91-96).
ISBN:9780309153874
9781282787483