La Participación educativa en centros de secundaria conceptos, procedimientos y materiales

"La participació social és un dret de ciutadania i consegüentment ha de ser ensenyat i après, aquest és l’objectiu d’aquest llibre ja que planteja un recorregut pel procés i la praxi educativa de la participació a centres de secundària. Els models educatius que desenvolupa mostren la participac...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Marí Ytarte, Rosa María, editor literari (editor literari), Bejarano Franco, María Teresa, editor literari (illustrador), Rovetta, Ileana, il·lustrador
Formato: Libro electrónico
Idioma:Castellano
Publicado: [Barcelona] : Graó diciembre 2021
Edición:1a edición
Colección:Graó (Col·lecció : edició castellana) ; 338
Materias:
Acceso en línea:Accés restringit als usuaris de la UB, UAB, UdG, URV, URL, UVic-UCC
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009778637906719
Descripción
Sumario:"La participació social és un dret de ciutadania i consegüentment ha de ser ensenyat i après, aquest és l’objectiu d’aquest llibre ja que planteja un recorregut pel procés i la praxi educativa de la participació a centres de secundària. Els models educatius que desenvolupa mostren la participació educativa com una manera de fer les coses en el dia a dia de la vida quotidiana als centres que impliqui el conjunt de la comunitat educativa. Vinculat a la idea de ciutadania, el llibre proposa reflexions, estratègies, bones pràctiques i guies educatives per desenvolupar un programa de participació al centre. " -- Prové de l'editor
Descripción Física:1 recurs en línia (168 pàgines) : il·lustracions en color
ISBN:9788418627668