Nuevas coordenadas para la formación y el aprendizaje

"En aquesta publicació es despleguen estratègies per a la reinterpretació de la docència i dels seus docents, i se situa el procés d'ensenyament-aprenentatge i, per tant formatiu, com a focus d'atenció prioritari en la societat del futur.La responsabilitat de l'educació no està ú...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Sanz Cervera, Pilar, editor literari (editor literari), Soto González, Ma. Dolores, editor literari, García Rubio, Juan, editor literari
Formato: Libro electrónico
Idioma:Castellano
Publicado: Barcelona : Graó 2021
Edición:1a edición
Colección:Análisis y estudios (Editorial Graó) ; 38
Análisis y estudios (Editorial Graó) . Investigación educativa / Formación del profesorado
Materias:
Acceso en línea:Accés restringit als usuaris de la UB, UAB, UdG, URV, URL, UVic-UCC
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009716138906719
Descripción
Sumario:"En aquesta publicació es despleguen estratègies per a la reinterpretació de la docència i dels seus docents, i se situa el procés d'ensenyament-aprenentatge i, per tant formatiu, com a focus d'atenció prioritari en la societat del futur.La responsabilitat de l'educació no està únicament en mans del professorat docent i investigador, cal prendre decisions conjuntes des de les cultures polítiques, acadèmiques, socials i empresarials. El currículum haurà de ser, per tant, objecte de profundes revisions per anar dotant-lo d'una base comuna on la innovació sigui sistemàtica, sistèmica i contínua." -- Prové de l'editor
Descripción Física:1 recurs en línia (252 pàgines)
ISBN:9788418627224