Dialogar y transformar pedagogía crítica del siglo XXI

"Dialogar y transformar recull les teories i pràctiques que permeten superar la segregació educativa imperant en els darrers anys i afrontar críticament els reptes de la societat de la informació. Aquest llibre demostra que la pedagogia crítica del segle XXI està experimentant un auge que s’ass...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Aubert, Adriana , autor (autor), Duque, Elena, autor, Fisas, Montserrat, autor, Valls, Rosa, autor
Formato: Libro electrónico
Idioma:Castellano
Publicado: Barcelona : Graó [2004]
Colección:Crítica y fundamentos ; 2
Materias:
Acceso en línea:Accés restringit als usuaris de la UB, UAB, UdG, URV, URL, UVic-UCC
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009716138806719
Descripción
Sumario:"Dialogar y transformar recull les teories i pràctiques que permeten superar la segregació educativa imperant en els darrers anys i afrontar críticament els reptes de la societat de la informació. Aquest llibre demostra que la pedagogia crítica del segle XXI està experimentant un auge que s’assenta en noves energies utòpiques, en el gir dialògic de les teories socials i educatives actuals (Habermas, Chomsky, Freire) i en les noves pràctiques educatives transformadores (com les comunitats d’aprenentatge o les escoles democràtiques).Les autores reflexionen i proposen les millors teories i pràctiques actuals entrellaçades amb les energies utòpiques i aporten noves orientacions per abordar els nous desafiaments: superació del fracàs escolar, prevenció de conflictes, millora de la convivència, qualitat per a totes i tots, drets educatius de la immigració i del poble gitano i igualtat de diferències de tots els gèneres i totes les cultures." -- Prové de l'editor
Descripción Física:1 recurs en línia (142 pàgines)
ISBN:9788478275571