Escenarios y estrategias socioeducativas para la inclusión social

"En aquesta publicació es despleguen estratègies per a la reinterpretació de la docència i dels seus docents, i se situa el procés d'ensenyament-aprenentatge i, per tant formatiu, com a focus d'atenció prioritari en la societat del futur.La responsabilitat de l'educació no està ú...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Álvarez Rementería Álvarez, María, editor literari (editor literari), Darretxe Urruti, Leire, editor literari, Gezuraga Amundarain, Monike, editor literari, Beloki Arizti, Nekane, editor literari
Formato: Libro electrónico
Idioma:Castellano
Publicado: Barcelona : Graó 2021
Edición:1a edición
Colección:Análisis y estudios (Editorial Graó) ; 27
Análisis y estudios (Editorial Graó) . Atención a la diversidad / Investigación educativa
Materias:
Acceso en línea:Accés restringit als usuaris de la UB, UAB, UdG, URV, URL, UVic-UCC
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009716138406719
Descripción
Sumario:"En aquesta publicació es despleguen estratègies per a la reinterpretació de la docència i dels seus docents, i se situa el procés d'ensenyament-aprenentatge i, per tant formatiu, com a focus d'atenció prioritari en la societat del futur.La responsabilitat de l'educació no està únicament en mans del professorat docent i investigador, cal prendre decisions conjuntes des de les cultures polítiques, acadèmiques, socials i empresarials. El currículum haurà de ser, per tant, objecte de profundes revisions per anar dotant-lo d'una base comuna on la innovació sigui sistemàtica, sistèmica i contínua." -- Prové de l'editor
Descripción Física:1 recurs en línia (245 pàgines)
ISBN:9788418627330