Aplicando la ciencia del aprendizaje

"Tracta de resumir les idees fonamentals que tot docent hauria de conèixer per recolzar les seves decisions educatives en les evidències científiques disponibles. De manera molt oportuna, Mayer organitza el llibre al voltant dels tres grans temes en què pot dividir-se l'objecte d'estu...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Mayer, Richard E., 1947- autor (autor), Góngora Padilla, Enrique, traductor (traductor), Ruiz Martín, Héctor, 1980- escriptor d’un pròleg (escriptor dun pròleg)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Castellano
Publicado: Barcelona: Graó diciembre 2020
Edición:1a edición
Colección:Educación basada en evidencias ; 2
Materias:
Acceso en línea:Accés restringit als usuaris de la UB, UAB, UdG, URV, URL, UVic-UCC
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009711783906719
Descripción
Sumario:"Tracta de resumir les idees fonamentals que tot docent hauria de conèixer per recolzar les seves decisions educatives en les evidències científiques disponibles. De manera molt oportuna, Mayer organitza el llibre al voltant dels tres grans temes en què pot dividir-se l'objecte d'estudi de la psicologia educativa: l'aprenentatge, l'ensenyament i l'avaluació.El llibre està adreçat a les persones que busquen un enfocament científic en el seu objectiu d'ajudar a aprendre. La premissa subjacent és que, si desitgem ajudar les persones a aprendre, ens resultarà d'utilitat tenir algun coneixement sobre com es produeix l'aprenentatge. Però la ciència de l'aprenentatge estaria òrfena sense la ciència de l'ensenyament i la ciència de l'avaluació. Per això, el llibre fa un repàs a les principals troballes amb què la recerca educativa en el seu conjunt pot contribuir a l a millora del'educació." -- Prové de l'editor
Descripción Física:1 recurs electrònic
Bibliografía:Inclou referències bibliogràfiques
ISBN:9788418058967