Canviar l'escola o millorar-la?

La pressió per millorar el rendiment escolar ve tant de dins de l’escola com de fora, i cada vegada és més gran. Però molts dels canvis que es duen a terme en els centres educatius no aporten millores. Per a Viviane Robinson, el terme «millora» s’ha d’equiparar amb «impacte positiu en els estudiants...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Robinson, Viviane autor (autor), Jolonch, Anna, escriptor d'un pròleg (escriptor dun pròleg), Turró i Armengol, Anna, traductor (traductor)
Formato: Libro
Idioma:Catalán
Publicado: Vic : Eumo Editorial març de 2022
Edición:Primera edició
Colección:Educació i família (Eumo Editorial)
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009709839606719
Descripción
Sumario:La pressió per millorar el rendiment escolar ve tant de dins de l’escola com de fora, i cada vegada és més gran. Però molts dels canvis que es duen a terme en els centres educatius no aporten millores. Per a Viviane Robinson, el terme «millora» s’ha d’equiparar amb «impacte positiu en els estudiants». Basant-se en evidències, l’autora assenyala quins són els principals problemes en els processos de canvi i com es poden resoldre. Qui lidera un canvi s’ha de guanyar la confiança i el compromís de tot l’equip que ha de dur-lo a terme. Per això, Robinson descriu la mentalitat, els processos i les conductes que poden contribuir a l’èxit. I el que és més important, proporciona eines concretes perquè els canvis siguin realment millores
Notas:Títol original: Reduce change to increase improvement
Obra traduïda amb el suport de la Secretaria de Política Lingüística del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya - 2022
Descripción Física:159 pàgines : taules, gràfics ; 22 cm
Bibliografía:Bibliografia: pàgines 155-159
ISBN:9788497667647