Canviar l'escola o millorar-la?
La pressió per millorar el rendiment escolar ve tant de dins de l’escola com de fora, i cada vegada és més gran. Però molts dels canvis que es duen a terme en els centres educatius no aporten millores. Per a Viviane Robinson, el terme «millora» s’ha d’equiparar amb «impacte positiu en els estudiants...
Otros Autores: | , , |
---|---|
Formato: | Libro |
Idioma: | Catalán |
Publicado: |
Vic :
Eumo Editorial
març de 2022
|
Edición: | Primera edició |
Colección: | Educació i família (Eumo Editorial)
|
Materias: | |
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull: | https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009709839606719 |
Sumario: | La pressió per millorar el rendiment escolar ve tant de dins de l’escola com de fora, i cada vegada és més gran. Però molts dels canvis que es duen a terme en els centres educatius no aporten millores. Per a Viviane Robinson, el terme «millora» s’ha d’equiparar amb «impacte positiu en els estudiants». Basant-se en evidències, l’autora assenyala quins són els principals problemes en els processos de canvi i com es poden resoldre. Qui lidera un canvi s’ha de guanyar la confiança i el compromís de tot l’equip que ha de dur-lo a terme. Per això, Robinson descriu la mentalitat, els processos i les conductes que poden contribuir a l’èxit. I el que és més important, proporciona eines concretes perquè els canvis siguin realment millores |
---|---|
Notas: | Títol original: Reduce change to increase improvement Obra traduïda amb el suport de la Secretaria de Política Lingüística del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya - 2022 |
Descripción Física: | 159 pàgines : taules, gràfics ; 22 cm |
Bibliografía: | Bibliografia: pàgines 155-159 |
ISBN: | 9788497667647 |