Using Flipped Learning to Teach English as an Additional Language in Higher Education: A case study

Aquesta tesi investiga com la Classe Invertida (CI) pot utilitzar-se amb exit per ensenyar angles com a !lengua addicional (ALA) a la universitat. Tot i que estudis recents sobre la CI han investigat la seva eficacia pel que fa a les habilitats de lectura i escriptura, es requereix d'un major e...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Universitat Ramon Llull. Departament de Ciències de l'Educació (-)
Otros Autores: Ruiz Laiseca, Maria Elena, autor (autor), González Davies, María, supervisor acadèmic (supervisor acadèmic)
Formato: Tesis
Idioma:Inglés
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull 2022
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009667540206719
Descripción
Sumario:Aquesta tesi investiga com la Classe Invertida (CI) pot utilitzar-se amb exit per ensenyar angles com a !lengua addicional (ALA) a la universitat. Tot i que estudis recents sobre la CI han investigat la seva eficacia pel que fa a les habilitats de lectura i escriptura, es requereix d'un major enfocament en les habilitats d'escolta i parla. La principal troballa d'aquest estudi mostra que la CI és particularment efectiva per millorar les habilitats d'expressió oral deis estudiants. □'aquesta manera, aquest estudi contribueix significativament a comprendre millor la CI. El capítol 1 descriu els fonaments pedagogics de la CI, explora definicions i controversies al voltant de la CI. El capítol 2 mostra com la introducció de la tecnologia i els nous enfocaments d'ensenyament com la CI poden abordar la necessitat de flexibilitat, pensament crític, creativitat, col·laboració i comunicació deis estudiants. El capital 3 presenta la pregunta principal d'aquest estudi: com es pot utilitzar la CI amb exit per ensenyar ALA a la universitat? Aixo porta a dues preguntes subsidiaries: com la CI pot ser beneficiosa per millorar !'escolta i parla en ALA?, i com perceben la CI els estudiants? Per respondre a aquestes preguntes, es compara un grup d'estudi en una CI i un grup de control en una classe no invertida. Segons les troballes, el grup d'estudi mostra una petita millora, no estadísticament significativa, sobre el grup de control en les proves de comprensió auditiva realitzades abans i després del curs. No obstant aixo, el grup d'estudi sí que obté millors resultats que el grup de control en les proves de comprensió auditiva a meitat de curs. La troballa més important revela una millora significativa en les habilitats orals deis estudiants en el grup d'estudi. Aixo pot atribuir-se a l'ús de la CI. Al permetre que les activitats de comprensió auditiva ocorreguessin fora de l'aula, es va dedicar més temps a les activitats orals a l'aula. L'estudi també mostra comentaris molt positius sobre la CI per a la practica i aprenentatge de ALA. El capítol 4, resumeix les troballes clau, mostra certes limitacions i propasa estendre aquest enfocament de la CI al disseny universal per a programes d'aprenentatge.
Notas:Departament responsable de la tesi: Departament de Ciències de l'Educació
Descripción Física:1 recurs en línia (258 pàgines)