Facebook Advertising likeability factors in Pakistan: As a way to understand the relationship between Pakistan's Culture and Advertising

Aquesta recerca intenta comprendre la relacio entre publicitat i cultura mitjancant l'estudi de la importancia de la likeability publicitaria. La singularitat de l'estudi resideix en l'originalitat de la idea de la recerca, es a dir, explorar per primera vegada el constructe "M&#...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Universitat Ramon Llull. Departament de Comunicació i Relacions Internacionals (-)
Otros Autores: Riaz, Sohail, autor (autor), Rom, Josep, 1963- supervisor acadèmic (supervisor acadèmic), Ordeix Rigo, Enric, supervisor acadèmic
Formato: Tesis
Idioma:Inglés
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull 2022
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009667539306719
Search Result 1
Publicado 2029
Accés lliure
Tesis
Search Result 4
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 7
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 11
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 12
Search Result 14
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 15
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 16
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 17
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 19