Facebook Advertising likeability factors in Pakistan: As a way to understand the relationship between Pakistan's Culture and Advertising

Aquesta recerca intenta comprendre la relacio entre publicitat i cultura mitjancant l'estudi de la importancia de la likeability publicitaria. La singularitat de l'estudi resideix en l'originalitat de la idea de la recerca, es a dir, explorar per primera vegada el constructe "M&#...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Universitat Ramon Llull. Departament de Comunicació i Relacions Internacionals (-)
Otros Autores: Riaz, Sohail, autor (autor), Rom, Josep, 1963- supervisor acadèmic (supervisor acadèmic), Ordeix Rigo, Enric, supervisor acadèmic
Formato: Tesis
Idioma:Inglés
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull 2022
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009667539306719
Descripción
Sumario:Aquesta recerca intenta comprendre la relacio entre publicitat i cultura mitjancant l'estudi de la importancia de la likeability publicitaria. La singularitat de l'estudi resideix en l'originalitat de la idea de la recerca, es a dir, explorar per primera vegada el constructe "M'agrada” en la publicitat de Facebook al Pakistan. El marc teoric compren quatre parts principals: Facebook i la likeability la seva relacio amb l'etica, la cultura en el context del Pakistan, en segon lloc, els valors culturals i la likeability mitjancant l'exploracio de la relacio de la cultura amb la “simpatia publicitaria” i, en la tercera part, la relacio entre les creences religioses i la publicitat. Explorem la relacio de la likeability amb les creences religioses i, posteriorment, la relacio entre l'etica i la likeability per a comprendre la importancia de les practiques etiques en publicitat. Aquests temes estableixen les bases teoriques i el marc per a recopilar i analitzar dades per a la seva discussio. Tenint en compte la singularitat de l'estudi, hem optat per la metodologia qualitativa. La tecnica de mostreig que s'adapta als objectius de l'estudi es el “Metode de mostreig de bola de neu” per a les entrevistes en profunditat i el “Metode de mostreig intencional” per a l'analisi de contingut. La mostra de la recerca estava composta per professionals de marques, directors de comptes, directors creatius, redactors publicitaris, directors executius d'agencies de publicitat i professionals de la publicitat digital. La recerca es va dur a terme mitjancant la recol・leccio de dades primaries mitjancant entrevistes en profunditat i metodes d'analisis de contingut i s'han presentat les mateixes dades, seguits d'una conclusio. L'estudi conclou que per a ser una empresa likeability, les marques necessiten suport social respectant els valors socials mentre desenvolupen la comunicacio de la marca. L'estudi aconsegueix establir la importancia d'identificar els principis teorics que alineen la marca amb les tradicions culturals, religioses i etiques. La recerca estableix a mes la necessitat que una marca multinacional desenvolupi una comprensio de la cultura local per a adquirir un bon posicionament entre els seus consumidors. En la part final de la tesi, realitzem unes recomanacions teoriques i practiques per a futurs objectius de recerca.
Notas:Departament responsable de la tesi: Departament de Comunicació i Relacions Internacionals
Descripción Física:1 recurs en línia (284 pàgines)