Facebook Advertising likeability factors in Pakistan: As a way to understand the relationship between Pakistan's Culture and Advertising

Aquesta recerca intenta comprendre la relacio entre publicitat i cultura mitjancant l'estudi de la importancia de la likeability publicitaria. La singularitat de l'estudi resideix en l'originalitat de la idea de la recerca, es a dir, explorar per primera vegada el constructe "M&#...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Universitat Ramon Llull. Departament de Comunicació i Relacions Internacionals (-)
Otros Autores: Riaz, Sohail, autor (autor), Rom, Josep, 1963- supervisor acadèmic (supervisor acadèmic), Ordeix Rigo, Enric, supervisor acadèmic
Formato: Tesis
Idioma:Inglés
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull 2022
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009667539306719

Ejemplares similares