Educación Física de Calidad: una aproximación al caso de Ecuador

L'Educació Física de qualitat és un tema que cada cop és més present en el nostre dia a dia. Estudiar què s'entén per una educació física de qualitat i quins components la defineixen, així com analitzar quins factors intervenen en el seu desenvolupament i sobretot quines propostes de treba...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Universitat Ramon Llull. Departament de Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport (-)
Otros Autores: del Val Martin, Pablo, autor (autor), Sebastiani Obrador, Enric Maria, supervisor acadèmic (supervisor acadèmic), Blázquez Sánchez, Domingo, supervisor acadèmic
Formato: Tesis
Idioma:Castellano
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull 2022
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009667537606719
Descripción
Sumario:L'Educació Física de qualitat és un tema que cada cop és més present en el nostre dia a dia. Estudiar què s'entén per una educació física de qualitat i quins components la defineixen, així com analitzar quins factors intervenen en el seu desenvolupament i sobretot quines propostes de treball s'han de dur a terme per assolir-la és el principal objectiu d'aquesta investigació. Per això, ens centrem en el context d'Ecuador aprofitant una modificació curricular a l'àrea d'Educació Física duta a terme l'any 2015 i que va augmentar el nombre d'hores d'Educació Física a l'etapa d'Educació Primària de dues a cinc hores setmanals.
Notas:Departament responsable de la tesi: Departament de Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport
Descripción Física:1 recurs en línia (74 pàgines)