Reconstructing the Role of the Medical Receptionist: A Qualitative Exploration of the Experiences of Women who Work as Reception Staff in Medical Offices

Objectiu: aquest estudi té com a objectiu explorar i comprendre les experiències de les recepcionistes dels consultoris mèdics. Les recepcionistes en entorns mèdics passen més temps amb els pacients que els metges, al considerar el temps a la sala d'espera, les trucades telefòniques, el registr...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Universitat Ramon Llull. Departament de Psicologia (-)
Otros Autores: Morrison, Elisabeth Campbell, autor (autor), Botella, Lluís, supervisor acadèmic (supervisor acadèmic)
Formato: Tesis
Idioma:Inglés
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull 2022
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009667537006719
Descripción
Sumario:Objectiu: aquest estudi té com a objectiu explorar i comprendre les experiències de les recepcionistes dels consultoris mèdics. Les recepcionistes en entorns mèdics passen més temps amb els pacients que els metges, al considerar el temps a la sala d'espera, les trucades telefòniques, el registre i l'alta del pacient. Les recepcionistes també s'involucren en moltes tasques d'atenció al pacient que exigeixen judici i presa de decisions discrecionals, inclosos els missatges que s'han de transmetre a el metge o no, el moment en què es compleixen les sol·licituds d'abastiment i l'accés d'emergència a les cites. Tot i això, hi ha poc escrit sobre l'experiència del seu treball; com consideren les seves relacions amb els pacients i dins l'equip d'atenció mèdica en general, i quina és la seva percepció del seu impacte en la salut i l'atenció mèdica dels pacients. Aquesta investigació ofereix l'oportunitat de centrar-se en una posició en gran mesura invisible en l'atenció de la salut i ofereix l'oportunitat de reconstruir la narrativa dominant de qui i què es considera important en els entorns d'atenció de la salut. Dades, investigació i mètodes: aquest estudi es va centrar en 6 recepcionistes en dos consultoris mèdics ocupats a Califòrnia. Aquesta investigació va ser qualitativa, utilitzant metodologia fenomenològica. Es van realitzar dues entrevistes semiestructurades de 90 minuts amb cada recepcionista. També es van recopilar dades d'observació. Es va utilitzar una anàlisi fenomenològic interpretatiu per analitzar les dades. La construcció social és una filosofia general que va influir en tots els mètodes i anàlisi. Resultats: Aquest estudi va destacar 6 temes generals en l'experiència dels subjectes, inclòs el nivell de treball emocional en el qual participen les recepcionistes, el maneig i resposta a la ira, el dolor, el malestar i altres sentiments forts dels pacients; diferents motivacions per ocupar el lloc de recepcionista; un propòsit profund que els subjectes articulaven en el seu treball, d'ajudar els pacients; experiències consistents que indiquin que estan en un esglaó més baix en la jerarquia de personal de l'consultori mèdic; impactes importants i significatius en la salut i les decisions de salut dels pacients; i qüestions importants i complexes al voltant de la raça i l'ètnia. Rellevància: Els resultats en els temes generals indiquen que les recepcionistes perceben i informen sobre la influència i l'impacte crucials en la salut dels pacients, inclòs el suport i l'estímul per seguir les recomanacions del metge, maniobres perquè els pacients seleccionats vegin a els metges per a assumptes urgents, sense facilitar l'accés a altres, i presa de decisions discrecional sobre quins missatges han de veure els metges i sobre els quals han d'actuar. Això té importants implicacions per als entorns d'atenció de la salut, al considerar la seva dotació de recursos i el suport de personal de recepcionistes. El tema al voltant de la feina emocional no remunerat i no reconegut té implicacions per a les comunitats de justícia social, les comunitats del discurs feminista i les organitzacions de salut. Finalment, els resultats al voltant de el sentit de propòsit dels recepcionistes en el seu treball i la identificació com una influència principal en els comportaments i coneixements de salut dels pacients tenen implicacions per al camp més ampli de l'atenció mèdica.
Notas:Departament responsable de la tesi: Departament de Psicologia
Descripción Física:1 recurs en línia (199 pàgines)