Decàleg per a la millora de la docència en línia propostes per educar en contextos presencials discontinus

La pandèmia per COVID-19 ha sacsejat els fonaments de la nostra educació. Ens hem trobat amb la impossibilitat que el nostre alumnat pugui desplaçar-se als centres educatius, que han estat tancats a causa del confinament decretat en la majoria de països. De manera imprevista, les institucions educat...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Sangr, Albert, coordinador (coordinador)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Catalán
Publicado: Barcelona : Editorial UOC 2021.
Colección:Manuals
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009662238106719
Descripción
Sumario:La pandèmia per COVID-19 ha sacsejat els fonaments de la nostra educació. Ens hem trobat amb la impossibilitat que el nostre alumnat pugui desplaçar-se als centres educatius, que han estat tancats a causa del confinament decretat en la majoria de països. De manera imprevista, les institucions educatives s'han vist obligades a adoptar solucions d'emergència, migrant cap a models de docència no presencial remota, que han permès parar el cop. A partir d'aquesta experiència, es comença a valorar si l'educació en línia pot ser una aliada vàlida que permeti el desenvolupament de solucions híbrides en els nostres sistemes educatius. La resposta és que sí, encara que el que s'ha fet fins ara no és, pròpiament, educació en línia. Aquest llibre presenta un seguit de propostes per millorar l'educació en línia i fer front a situacions futures de presencialitat discontínua que puguin donar-se, degudes a possibles nous confinaments, totals o parcials. Vol ser un instrument de suport per a tots els professionals de l'educació que necessiten o volen aprofitar al màxim el potencial transformador que ofereix l'educació en línia.
Descripción Física:1 online resource (216 pages)
Bibliografía:Contiene bibliografía.