Jim Jarmusch desde la posmodernidad. Las teorías posmodernas como fuente de análisis de las películas de Jim Jarmusch

Aquest treball de tesi doctoral analitza la cinematografia del realitzador nord-americà Jim Jarmusch des de la perspectiva de les teories postmodernes. A través de diferents paràmetres que examinen la presència d'elements tant estètics com ideològics propis de la postmodernitat en la seva filmo...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Martínez Torres, Raúl (-)
Autor Corporativo: Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna (-)
Otros Autores: Radigales, Jaume, 1969- dir (Conductor), Zilles, Klaus, 1963- dir
Formato: Tesis
Idioma:Castellano
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull DL 2015
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009655737906719
Descripción
Sumario:Aquest treball de tesi doctoral analitza la cinematografia del realitzador nord-americà Jim Jarmusch des de la perspectiva de les teories postmodernes. A través de diferents paràmetres que examinen la presència d'elements tant estètics com ideològics propis de la postmodernitat en la seva filmografia, aquest treball planteja la postmodernitat més com un marc de producció i recepció que com un corrent cultural lliurement assumit. La relació del creador amb les obres alienes i la dels seus personatges davant d'un entorn desproveït de discurs integrador són els eixos de l'estudi que ofereixo de les pel·lícules de Jim Jarmusch.
Descripción Física:1 recurs electrònic (198 p.)
També disponible en paper