Escenarios de la publicidad institucional. Definición, contextualización, historia y operativa de la publicidad de las administraciones públicas

A aquesta tesi es pretén definir la publicitat institucional, entesa com la pròpia de les administracions públiques, a partir de les seves aproximacions publicitàries, propagandístiques i de la legislació específica. Per altre costat, s'estudia l'adscripció de la publicitat institucional a...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Curto Gordo, Víctor (-)
Autor Corporativo: Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna (-)
Otros Autores: Sabaté López, Joan, dir (Conductor), Sáez Mateu, Ferran
Formato: Tesis
Idioma:Castellano
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull DL 2014
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009655733106719
Search Result 1
Publicado 2029
Accés lliure
Tesis
Search Result 4
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 7
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 10
Search Result 12
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 13
Search Result 15
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 16
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 17
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 18
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 20