Escenarios de la publicidad institucional. Definición, contextualización, historia y operativa de la publicidad de las administraciones públicas

A aquesta tesi es pretén definir la publicitat institucional, entesa com la pròpia de les administracions públiques, a partir de les seves aproximacions publicitàries, propagandístiques i de la legislació específica. Per altre costat, s'estudia l'adscripció de la publicitat institucional a...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Curto Gordo, Víctor (-)
Autor Corporativo: Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna (-)
Otros Autores: Sabaté López, Joan, dir (Conductor), Sáez Mateu, Ferran
Formato: Tesis
Idioma:Castellano
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull DL 2014
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009655733106719
Descripción
Sumario:A aquesta tesi es pretén definir la publicitat institucional, entesa com la pròpia de les administracions públiques, a partir de les seves aproximacions publicitàries, propagandístiques i de la legislació específica. Per altre costat, s'estudia l'adscripció de la publicitat institucional a disciplines com la Teoria de la Funció Pública, el Màrqueting Polític i Social, i la Comunicació Pública, Política i Institucional. També es constata com múltiples prefiguracions de publicitat institucional han existit al llarg de la Història. S'analitza el marc legal de la publicitat institucional i els seus instruments. Es dimensiona la seva importància quantitativa en l'àmbit del Govern central espanyol i del U.S. Goverment (Estats Units d'Amèrica). Finalment, s'estableixen una sèrie de característiques funcionals i criteris d'avaluació de la publicitat institucional.
Descripción Física:1 recurs electrònic (362 p.)