Universal Media Measurement: Desarrollo de un nuevo modelo para la medición universal y homogénea de los medios publicitarios

La irrupció dels mitjans digitals ha suposat un canvi de paradigma en les estratègies de màrqueting de les empreses, que compten avui amb la possibilitat (o necessitat) de combinar diferents mitjans, plataformes i canals en la seva labor de comunicació. No obstant això, no existeix en l'actuali...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores Corporativos: Universitat Ramon Llull. FCRIB - Comunicació i Relacions Internacionals (-), Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna, institució que concedeix un diploma acadèmic (institució que concedeix un diploma acadèmic)
Otros Autores: Sánchez Lamelas, Francisco Javier, autor (autor), Rom, Josep, 1963- supervisor acadèmic (supervisor acadèmic), Fondevila i Gascón, Joan Francesc, supervisor acadèmic
Formato: Tesis
Idioma:Castellano
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull 2020
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009655725106719
Descripción
Sumario:La irrupció dels mitjans digitals ha suposat un canvi de paradigma en les estratègies de màrqueting de les empreses, que compten avui amb la possibilitat (o necessitat) de combinar diferents mitjans, plataformes i canals en la seva labor de comunicació. No obstant això, no existeix en l'actualitat un sistema que ajudi a dur a terme una comparació fiable del valor de cada impacte provinent de cadascun dels diferents mitjans, dificultant als professionals del màrqueting el prendre decisions informades sobre la millor combinació possible de mitjans per a les seves campanyes. En la present tesi doctoral es pretén donar resposta a aquesta problemàtica, proposant-se per a això un model de mesurament de mitjans que, mitjançant l'avaluació de la qualitat dels impactes en funció de les característiques de cadascun dels mitjans i del sector en el qual s'emmarquin,. El nostre model, fa comparables impactes que, a priori, no ho són, avaluant a més la qualitat global de tot l'esforç publicitari de la marca o empresa que correspongui.
Descripción Física:1 recurs en línia (285 pàgines)
També disponible en la versió en paper