Crossing the line? three essays exploring moral ambiguity in the marketplace

La moralitat del mercat es defineix com les creences que els consumidors tenen sobre allò que és correcte i incorrecte en el mercat. Dit d'una altra manera, la moralitat del mercat fa referència a la moralitat en qualsevol entorn comercial en què existeix una possible relació d'intercanvi...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Universitat Ramon Llull. ESADE ADE - Màrqueting (2018- ) (-)
Otros Autores: Von Schuckmann, Julia Elisabeth, autor (autor), Bertini, Marco, supervisor acadèmic (supervisor acadèmic)
Formato: Tesis
Idioma:Inglés
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull 2020
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009655724806719
Search Result 1
Publicado 2029
Accés lliure
Tesis
Search Result 5
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 8
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 9
Search Result 11
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 12
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 13
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 14
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 16
Search Result 18
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 20
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis