Identifying Effective CLIL Teaching Practice in Higher Education a Case Study of Integrated Practices in Pre-Service Teacher Education
Aquesta tesi estudia els processos d'ensenyament i aprenentatge que tenen lloc en dues assignatures CLIL impartides a la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna, Universitat Ramon Llull. L'estudi té com a objectiu identificar la Pràctica docent AIC...
Autor Corporativo: | |
---|---|
Otros Autores: | , , |
Formato: | Tesis |
Idioma: | Inglés |
Publicado: |
[Barcelona] :
Universitat Ramon Llull
2018
|
Materias: | |
Acceso en línea: | Accés lliure |
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull: | https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009655723406719 |
Search Result 1
Search Result 2
Search Result 3
Search Result 4
Search Result 5
Search Result 6
Search Result 7
Search Result 8
Search Result 9
Search Result 10
Search Result 11
Search Result 12
Search Result 13
Search Result 14
Search Result 15
Search Result 16
Search Result 17
Search Result 18
Search Result 19
Search Result 20