Identifying Effective CLIL Teaching Practice in Higher Education a Case Study of Integrated Practices in Pre-Service Teacher Education

Aquesta tesi estudia els processos d'ensenyament i aprenentatge que tenen lloc en dues assignatures CLIL impartides a la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna, Universitat Ramon Llull. L'estudi té com a objectiu identificar la Pràctica docent AIC...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna, institució que concedeix un diploma acadèmic (institució que concedeix un diploma acadèmic)
Otros Autores: Flores Muxí, Carme, autor (autor), González Davies, María, supervisor acadèmic (supervisor acadèmic), Corcoll López, Cristina, supervisor acadèmic
Formato: Tesis
Idioma:Inglés
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull 2018
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009655723406719
Search Result 1
Publicado 2029
Accés lliure
Tesis
Search Result 4
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 7
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 10
Search Result 12
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 13
Search Result 15
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 16
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 17
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 18
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 20