Co-creation of brand value. The new source for competitive advantage

En vista de la novetat i la creixent importància del concepte de cocreació de marca, aquesta tesi pretén desenvolupar un marc de referència que ajudi els professionals del branding a utilitzar la cocreació de marca com a font d'avantatge competitiu per a les seves empreses. El marc de la creac...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores Corporativos: Universitat Ramon Llull, institució que concedeix un diploma acadèmic (institució que concedeix un diploma acadèmic), Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna (-)
Otros Autores: Lahoz Marco, Maria del Carmen, autor (autor), Rom, Josep, 1963- supervisor acadèmic (supervisor acadèmic)
Formato: Tesis
Idioma:Inglés
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull 2017
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009655608506719
Descripción
Sumario:En vista de la novetat i la creixent importància del concepte de cocreació de marca, aquesta tesi pretén desenvolupar un marc de referència que ajudi els professionals del branding a utilitzar la cocreació de marca com a font d'avantatge competitiu per a les seves empreses. El marc de la creació de marca s'ha construït a partir d'una extensa anàlisi de la literatura existent i cobreix una àmplia gamma de conceptes, entre els quals el valor, l'avantatge competitiu i la marca, des de les perspectives de la teoria de gestió i cultura de consum. La investigació es basa en enquestes qualitatives a professionals del branding per validar el marc de referència i proporcionar insights sobre com es poden enfrontar les empreses al procés de cocreació del valor de marca. El valor d'aquesta tesi rau en la descripció holística del procés de cocreació del valor de marca, la creació d'un marc de referència per guiar els professionals en la seva feina diària i la validació d'aquest marc amb una mostra rellevant d'experts en branding.
Descripción Física:1 recurs en línia (395 pàgines)
També disponible en paper