GfK marketing intelligence review

Detalles Bibliográficos
Nuevo Título:NIM Marketing Intelligence Review
Título anterior:Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
Yearbook of marketing and consumer research
Autor Corporativo: Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung (Germany), issuing body (issuing body)
Formato: Revista digital
Idioma:Inglés
Publicado: Warsaw, Poland : De Gruyter Open
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009437742706719
Descripción
Publicado:Began with volume 1, issue 1 (May 2009)
Notas:Refereed/Peer-reviewed
Print version published: Nürnberg, Germany : GfK Nürnberg, 2009-
Adapted and rewritten versions of articles selected from leading marketing journals.
Descripción Física:1 online resource
Frecuencia de Publicación:Semiannual
Formato:Mode of access: World Wide Web.
Publicación relacionada:Merger of: Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung, and: Yearbook of marketing and consumer research.
Issued also in German with the same title, 2014-