Perspectives de l'autoritat del professorat a l'educació actual

Aquest llibre reflexiona globalment entorn de la situació a l'àmbit educatiu, tot centrant-se en els diversos elements imbricats i especialment en la figura del docent. En aquest sentit, als mitjans de comunicació apareixen constantment informacions explicant situacions conflictives i dífic...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Tahull Fort, Joan (-)
Otros Autores: Molina Luque, Fidel, Montero Plaza, Iolanda
Formato: Libro electrónico
Idioma:Catalán
Publicado: Lérida : Edicions de la Universitat de Lleida 2016.
Colección:Espai/Temps ; 69.
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009433623706719
Descripción
Sumario:Aquest llibre reflexiona globalment entorn de la situació a l'àmbit educatiu, tot centrant-se en els diversos elements imbricats i especialment en la figura del docent. En aquest sentit, als mitjans de comunicació apareixen constantment informacions explicant situacions conflictives i díficils que el docent ha de tractar dia a dia dins les aules. Públicament, s'interroga si el professor ha perdut l'autoritat que tenia anteriorment davant la societat, les famílies i els alumnes. Molts responen afirmativament d'una manera contundent i radical. A l'actualitat, el context social i cultural posmodern determina unes determinades metodologies als centres i unes interaccions socials específiques entre docents i alumnes. Les relacions entre els actors socials a l'aula són més igualitàries, horitzontals, dialogants i democràtiques.
Descripción Física:1 online resource (150 pages)
ISBN:9788484098591