Des de la trinxera manual de supervivència en creativitat publicitària

Parir idees. Aquesta és l'essència de la publicitat. Idees que sedueixin i que funcionin. Tant fa si parlem de publicitat de tota la vida, de nova publicitat o de publicitat online. Però d'on venen les idees? Tothom pot ser creatiu? Què fem per estimular el naixement de les idees? Quina és...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Farran Teixidó, Eduard (-)
Autor Corporativo: e-libro, Corp (-)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Catalán
Publicado: Barcelona : Editorial UOC 2010.
Colección:Manuals (Universitat Oberta de Catalunya). Comunicació ; 171.
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009432918506719
Descripción
Sumario:Parir idees. Aquesta és l'essència de la publicitat. Idees que sedueixin i que funcionin. Tant fa si parlem de publicitat de tota la vida, de nova publicitat o de publicitat online. Però d'on venen les idees? Tothom pot ser creatiu? Què fem per estimular el naixement de les idees? Quina és la bona? Com s'ho fan els professionals? Com es ven una idea? Com es defensa una idea? Què hi ha i qui hi ha darrera del dia d'una agència de publicitat? Com treballen els creatius? Realment està canviant la publicitat? Darrere la creativitat publicitària hi ha moltes preguntes i unes quantes més que no he escrit. Jo les he provat de contestar una a una de l'única manera que crec convincent: des de l'experiència. Des del dia a dia del qui treballa en el sector i que ha tastat diferents mercats nacionals i internacionals. Des del foc creuat diari que crec que és el que realment atrau a qui comença en aquesta apassionant professió. L'adrenalina de tenir una idea, defensar-la, vendre-la i portar-la a terme. És a dir, des de la trinxera.
Notas:Description based upon print version of record.
Descripción Física:1 online resource (305 p.)
ISBN:9788490291863