Tecnologia del comerç electrṇic

El comerç electrònic ofereix noves oportunitats a les dues parts principals involucrades en una transacció econòmica, el comprador i el venedor. Per al comprador, les millores es tradueixen en el fet d'un increment de l'oferta de productes i, per tant, una millora de la competència i dels...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Herrera Joancomartí, Jordi, coordinador (coordinador), Alavedra i Martí, Óscar, autor (autor)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Catalán
Publicado: Barcelona : Editorial UOC 2003.
Colección:Manuals ; 71.
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009432910106719
Tabla de Contenidos:
  • Tecnologia del comerç electrònic; Pàgina legal; Índex; Presentació; Capítol I - Introducció al comerç electrònic; 1. El concepte de comerç electrònic; 2. Tipus de comerç electrònic; 3. EDI; 4. Aspectes legals; 5. Explotació de les dades que proporciona el comerç electrònic; 5.1. Gestió de la cadena de subministrament; 5.2. Gestió de la relació amb el client; Resum; Capítol II - Seguretat en el comerç electrònic; Introducció; 1. Conceptes bàsics de seguretat de la informació; 2. Conceptes bàsics de criptografia; 2.1. Criptografia de clau simètrica; 2.2. Criptografia de clau pública
  • 1.2. Informació operativa enfront d'informació d'ajuta la presa de decisió2. Base de dades operativa; 2.1. Agents d'una transacció econòmica; 2.2. Disseny de la base de dades; 2.3. Manipulació de dades; 3. Data warehouse: base de dades estratègica; 3.1. Necessitat d'un entorn estratègic; 3.2. Què és el data warehouse?; 3.4. Alimentació del data warehouse; 3.5. CRM (customer relationship management); Resum; Capítol IV - Sistemes de pagament electrònic; Introducció; 1. Conceptes generals dels sistemes de pagaments; 1.1. Evolució històrica dels diners i funció que desenvolupen
  • 1.2. Arquitectura dels participants1.3. Classificació dels sistemes de pagament; 2. Pagaments remots utilitzant targetes bancàries; 2.1. Protocols utilitzant TLS; 2.2. First virtual; 2.3. i-KP (Internet keyed payment protocols); 2.4. CyberCash; 2.5. SET; 2.6. 3D SET; 3. Micropagaments; 3.1. Mondex; 3.2. NetBill; 3.3. Millicent; 3.4. Payword; 4. Diners digitals; 4.1. DigiCash (e-cash); 4.2. NetCash; 5. Xecs electrònics; 5.1. NetCheque; 5.2. Echeck; 6. Plataformes i models de convergència; 6.1. CAFE (Conditional Access For Europe); 6.2. Joint Electronic Payment Initiative (JEPI)
  • 7. Pagament per mòbil8. Situació actual i perspectives; Resum; Capítol V - Protecció del copyright electrònic; Introducció; 1. Protecció del copyright en continguts multimèdia; 1.1. Importància de protegir el copyright; 1.2. Impediment de còpia enfront de detecció de còpia; 2. Estat de la tècnica de detecció de còpia; 2.1. Encast i recuperació de la marca; 2.2. Propietats dels sistemes de marca d'aigua i d'empremta digital; 2.3. Classificació dels sistemes de marca d'aigua; 2.4. Classificació dels sistemes d'empremta digital; 3. Marca d'aigua per a imatges estàtiques; 3.1. Imatges digitals
  • 3.2. Robustesa dels sistemes de marca d'aiguaper a imatges