Tecnologia del comerç electrṇic

El comerç electrònic ofereix noves oportunitats a les dues parts principals involucrades en una transacció econòmica, el comprador i el venedor. Per al comprador, les millores es tradueixen en el fet d'un increment de l'oferta de productes i, per tant, una millora de la competència i dels...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Herrera Joancomartí, Jordi, coordinador (coordinador), Alavedra i Martí, Óscar, autor (autor)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Catalán
Publicado: Barcelona : Editorial UOC 2003.
Colección:Manuals ; 71.
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009432910106719
Descripción
Sumario:El comerç electrònic ofereix noves oportunitats a les dues parts principals involucrades en una transacció econòmica, el comprador i el venedor. Per al comprador, les millores es tradueixen en el fet d'un increment de l'oferta de productes i, per tant, una millora de la competència i dels preus, mentre que l'avantatge més remarcable per al venedor és l'oportunitat que representa un mercat mundial tenint en compte la quantitat d'usuaris a què podem arribar. En aquesta obra es tracten els diferents vessants que ofereix el comerç electrònic: la seguretat tant des del punt de vista del comprador com des del punt de vista del venedor; la correcta gestió de la informació i la manera en què s'estructuren les bases de dades per al comerç electrònic i per a la seva correcta explotació; els diferents sistemes de pagament i les seves propietats principals i, per acabar, la protecció del copyright electrònic.
Notas:Description based upon print version of record.
Descripción Física:1 online resource (203 p.)
Bibliografía:Contiene bibliografía.
ISBN:9788490297216