Medi@TIC anàlisi de casos de tecnologia i mitjans

Per què Apple és l'empresa tecnològica més poderosa d'avui en dia? Com és que no s'ha posat mai en marxa la televisió interactiva després de més de quatre dècades d'intents fracassats? Per què tenim televisió digital però la ràdio continua essent analògica? Quin paper tenen els S...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: e-libro, Corp (-)
Otros Autores: Fernández Quijada, David, ed (ed)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Catalán
Publicado: Barcelona : Editorial UOC 2011.
Colección:Manuals (Universitat Oberta de Catalunya) ; 188.
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009432038706719
Descripción
Sumario:Per què Apple és l'empresa tecnològica més poderosa d'avui en dia? Com és que no s'ha posat mai en marxa la televisió interactiva després de més de quatre dècades d'intents fracassats? Per què tenim televisió digital però la ràdio continua essent analògica? Quin paper tenen els SMS en les mobilitzacions socials contemporànies? Aquest llibre intenta donar resposta a aquestes i a altres preguntes a partir de vuit casos pràctics i didàctics que estudien l'aplicació de les TIC en l'àmbit de la comunicació. A partir de l'experiència docent i de la recerca dels autors, es presenten exemples d'èxits i de fracassos estudiats en el seu context, des d'una perspectiva sociocèntrica, és a dir, analitzant la tecnologia en el seu context social, regulador, polític, econòmic, industrial i d'usos.
Notas:Description based upon print version of record.
Descripción Física:1 online resource (217 p.)
ISBN:9788490291436