Comunicació i estratègia l'empresa vista a través de les ulleres de la comunicació

Avui dia les empreses no es diferencien pels seus productes, sinó per la imatge que projecten en la societat, cosa que situa la comunicació en el cor de l'estratègia de qualsevol organització. Tradicionalment, la comunicació es trobava entre les «lògiques marginals» de les empreses, allà on s&#...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Morató, Jordi (-)
Autor Corporativo: e-libro, Corp (-)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Catalán
Publicado: Barcelona : UOC 2011.
Colección:Manuals (Universitat Oberta de Catalunya) ; 181.
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009422937706719
Descripción
Sumario:Avui dia les empreses no es diferencien pels seus productes, sinó per la imatge que projecten en la societat, cosa que situa la comunicació en el cor de l'estratègia de qualsevol organització. Tradicionalment, la comunicació es trobava entre les «lògiques marginals» de les empreses, allà on s'amunteguen els sentiments, les relacions personals i tot allò que no es pot reduir a un número en el compte de resultats. Quan el valor afegit es troba en els sentiments, en les relacions personals i, en definitiva, en la resta de valors intangibles, la comunicació passa a ser una peça clau per gestionar les organitzacions. Aquest llibre parla de la comunicació com a estratègia en les organitzacions. Això vol dir que la comunicació no és un simple instrument al servei de la gestió, sinó un aspecte fonamental de la gestió en les organitzacions.
Notas:Description based upon print version of record.
Descripción Física:1 online resource (212 p.)
ISBN:9788490291375