L'aprenentatge al llarg de la vida un punt de vista psicoeducatiu basat en la identitat humana

La noció d'aprenentatge "al llarg de la vida" s'ha relacionat en els darrers anys amb contribucions molt diverses sobre el que en definitiva, són els processos de construcció de coneixement que els éssers humans realitzen al llarg de la seva existència. Considerem que, actualment...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Badia, Antoni, coordinador (coordinador)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Catalán
Publicado: Barcelona : Editorial UOC 2013.
Colección:Manuals
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009422124506719
Descripción
Sumario:La noció d'aprenentatge "al llarg de la vida" s'ha relacionat en els darrers anys amb contribucions molt diverses sobre el que en definitiva, són els processos de construcció de coneixement que els éssers humans realitzen al llarg de la seva existència. Considerem que, actualment, una de les perspectives conceptuals i metodològiques més prometedores per a l'estudi de la temàtica, des d'un punt de vista psicoeducatiu, s'associa amb el concepte d'identitat humana. La identitat pot emmarcar satisfactòriament l'estudi de l'aprenentatge al llarg de la vida perquè permet identificar quins aspectes de l'ésser humà canvien al llarg de la seva existència, possibilita analitzar quins són els processos de canvi (processos d'aprenentatge) que poden explicar com va modificant-se, possibilita l'estudi de contextos socials, no estrictament educatius, que són susceptibles d'influir en l'aprenentatge, i aporta instruments metodològics per a estudiar i intervenir en aquests processos de canvi i transformació humana.
Notas:Contiene índice.
Descripción Física:1 online resource (187 p.)
ISBN:9788490299012