Atenció a l'alumnat amb discapacitat sensorial i motriu

Actualment els nens amb discapacitat sensorial (visual o auditiva) o física s'escolaritzen a les aules dels centres ordinaris d'educació infantil, primària i secundària. Aquests nens poden seguir el currículum ordinari amb determinats suports i atencions educatives específiques durant un p...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Albertí, Margarita, author (author), Andreu Barrachina, Llorenç (-), Alberti, Margarita
Formato: Libro electrónico
Idioma:Catalán
Publicado: Barcelona : Editorial UOC 2014.
Edición:1. edición
Colección:Educació escolar ; 226.
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009421421906719
Descripción
Sumario:Actualment els nens amb discapacitat sensorial (visual o auditiva) o física s'escolaritzen a les aules dels centres ordinaris d'educació infantil, primària i secundària. Aquests nens poden seguir el currículum ordinari amb determinats suports i atencions educatives específiques durant un període concret o al llarg de tota l'escolarització. Aquest volum recull àmpliament la seva avaluació, identificació i intervenció. Els autors, professionals en exercici de l'atenció directa amb nens amb discapacitat sensorial i motriu, aporten eines i exemples que aproximen el lector al dia a dia de l'escola i el doten de recursos per a l'adequada atenció d'aquests nens a l'aula. Des d'una posició eminentment pràctica i aplicada, el manual s'adreça sobretot a mestres i professionals del món educatiu que volen formar-se per a l'atenció a l'alumnat amb discapacitat sensorial i motriu.
Notas:Description based upon print version of record.
Descripción Física:1 online resource (219 p.)
ISBN:9788490646458
9788490643174