Llenguatge publicitari estratègies i creativitat publicitr̉ies

El llenguate publicitari, títol i pal de paller d'aquest llibre que presentem, és l'instrument que utilitza l'activitat publicitària per a posar en contacte l'anunciant amb el consumidor i, per tant, n'és la seva eina principal.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Rom Rodríguez, Josep (-)
Otros Autores: Sabaté López, Joan, autor (autor)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Catalán
Publicado: Barcelona : Editorial UOC 2007.
Colección:Comunicació.
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009421409106719
Descripción
Sumario:El llenguate publicitari, títol i pal de paller d'aquest llibre que presentem, és l'instrument que utilitza l'activitat publicitària per a posar en contacte l'anunciant amb el consumidor i, per tant, n'és la seva eina principal.
Notas:Description based upon print version of record.
Descripción Física:1 online resource (210 p.)
Bibliografía:Contiene bibliografía.
ISBN:9788497883177
9788490294635