Investigació de mercat

La investigació de mercat és molt més que preguntar a la gent el que espera d'una marca o un producte. Una mirada integradora vol adreçar tots aquests temes des d'una perspectiva que faci convergir les aportacions de la psicologia, la sociologia i l'economia en un corpus teòric i pràc...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Belmonte Caso, Marta (-)
Autor Corporativo: e-libro, Corp (-)
Otros Autores: Gabarre Fibla, Aleix
Formato: Libro electrónico
Idioma:Catalán
Publicado: Barcelona : Editorial UOC 2008.
Barcelona : 2008.
Colección:Col·lecció Manuals (Barcelona, Spain)
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009421396006719
Descripción
Sumario:La investigació de mercat és molt més que preguntar a la gent el que espera d'una marca o un producte. Una mirada integradora vol adreçar tots aquests temes des d'una perspectiva que faci convergir les aportacions de la psicologia, la sociologia i l'economia en un corpus teòric i pràctic actual.
Notas:Description based upon print version of record.
Descripción Física:1 online resource (227 p.)
ISBN:9788490295519