La intención de compra de marcas de ropa a través de las redes sociales: El efecto moderador de la self - image congruity

En aquest treball s'integra la Theory of Planned Behavior (TPB) i la de Uses & Gratifications (U & G) per explicar la compra de roba a través de les pàgines de marques a les xarxes socials (Social networking sites - SNS). A més, la Self – Image Congruity (SIC) s'invoca per in...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores Corporativos: Universitat Ramon Llull (-), Institut Químic de Sarrià
Otros Autores: Pujadas Hostench, Jordi, autor (autor), Palau i Saumell, Ramon, supervisor acadèmic (supervisor acadèmic), Forgas Coll, Santiago, supervisor acadèmic
Formato: Tesis
Idioma:Castellano
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull [2017]
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991006886299706719
Descripción
Sumario:En aquest treball s'integra la Theory of Planned Behavior (TPB) i la de Uses & Gratifications (U & G) per explicar la compra de roba a través de les pàgines de marques a les xarxes socials (Social networking sites - SNS). A més, la Self – Image Congruity (SIC) s'invoca per incorporar efectes moderadors en el model conceptual. Per tal d'avaluar el model proposat, 12 hipòtesis pertinents es van formular, i es van recollir dades en una enquesta realitzada a Espanya de més de 1000 entre les edats de de 18 i 44 anys. Els resultats es van obtenir a partir de models d'equacions estructurals (SEM), i van donar suport a les 9 hipòtesis basades en el model i a 2 de les 3 hipòtesis restants basades en l'efecte moderador. D'altre banda, aquests resultats destaquen l'impacte positiu de la U & G i la TPB sobre attitude, intention to participate, SNS use i purchase intention, com ho confirma la robustesa estadística significativa de les relacions entre aquests constructes. Els efectes moderadors també es van demostrar per la SIC. Aquesta investigació contribueix a la literatura del SNS, proporcionant una millor comprensió de les causes de la intenció d'utilitzar les xarxes socials i la intenció de compra a mitjançant les pàgines de marques de roba de les SNS. El model d'investigació que vincula la TPB i la U & G a les pàgines de les marques de roba de les SNS és la principal contribució d'aquest treball. També es discuteixen les implicacions empresarials i recomanacions per futures investigacions.
Notas:Departament responsable de la tesi: Gestió Empresarial
Descripción Física:XV, [247] pàgines : il·lustracions, gràfics, taules ; 30 cm
Versió electrònica del mateix títol en paper
Bibliografía:Bibliografia