Gestió de la qualitat en projectes basats en tecnologia incipient

Aquest document pretén fer un anàlisi de la importància que es dóna a la qualitat en els projectes en què la tecnologia és tan nova que presenta riscs de molt impacte i probabilitat elevada. L’objectiu és estudiar breument la interacció entre la qualitat i aquesta tecnologia en el món els projectes....

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació La Salle, institució que concedeix un diploma acadèmic (institució que concedeix un diploma acadèmic)
Otros Autores: Marqués Espuga, Andreu, autor (autor), Sarrias Viladomiu, Daniel, supervisor acadèmic (supervisor acadèmic)
Formato: Tesis
Idioma:Catalán
Materias:
Acceso en línea:Visualitzar TFM
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991006881689706719
Descripción
Sumario:Aquest document pretén fer un anàlisi de la importància que es dóna a la qualitat en els projectes en què la tecnologia és tan nova que presenta riscs de molt impacte i probabilitat elevada. L’objectiu és estudiar breument la interacció entre la qualitat i aquesta tecnologia en el món els projectes. Per a aquest estudi es realitzarà, en primer lloc, una presentació del que s’entén com a qualitat en un projecte, i es podrà apreciar, a la comparació pertinent, que els diferents estàndards defensaran posicions lleugerament diferents i que cobriran àrees força complementàries. A continuació es revisarà el que es concep com a tecnologia incipient, o noves tecnologies, i es veurà de quina manera es conceben dins un projecte que, al cap i a la fi, ha de fer-se realitat. Havent presentat ja les dues àrees principals d’estudi es procedirà a avaluar la interacció entre aquestes . Es farà una reflexió sobre l’evolució de la seva interacció durant els processos d’inici, planificació i execució del projecte. En aquest mateix apartat es presentaran casos pràctics, recents i coneguts, en què s’ha deixat la qualitat de banda finalment resultanten un fracàs per al projecte. Gairebé al final del document es pot trobar una reflexió sobre la concepció i integració dels stakeholders al projecte que, al cap i a la fi, seran els que quedin satisfets o decebuts amb el resultat d’aquest. Es veurà que la gestió de les expectatives és una de les tasques més importants que ha de dur a terme un bon project manager. Finalment es farà un paral·lelisme entre l’estudi de la qualitat del projecte elaborat conjuntament amb els companys d’equip -Adaptación de un edificio de 16 viviendas en la ciudad de Barcelona para el abastecimiento energético autónomo- i els conceptes que s’han estudiat amb més deteniment en aquest document. Es realitzarà la proposta final que integra la totalitat del document. Si més no, l’objectiu d’aquest treball és avaluar com evoluciona la qualitat en projectes en què la tecnología és tan nova que presenta un grau elevat de risc
Notas:Dades obtingudes de la portada del fitxer PDF
TFM MUDP 659
Descripción Física:1 recurs en línia (185 pàgines)
Bibliografía:Bibliografia