Desarrollo e implantación de TQM en una empresa metalúrgica

El present Treball planteja el problema d'insatisfacció de clients finals d'una empresa metal·lúrgica amb un nombre de reclamacions no acceptable. Els clients finals reben el producte final de les laminacions de l'empresa i l'empresa sap que els defectes finals provenen en la sev...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació La Salle, institució que concedeix un diploma acadèmic (institució que concedeix un diploma acadèmic)
Otros Autores: Fernández Vázquez, Luis Felipe, autor (autor), Seguí Amórtegui, Luis Alberto, supervisor acadèmic (supervisor acadèmic)
Formato: Tesis
Idioma:Castellano
Materias:
Acceso en línea:Visualitzar TFM
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991006881649706719
Descripción
Sumario:El present Treball planteja el problema d'insatisfacció de clients finals d'una empresa metal·lúrgica amb un nombre de reclamacions no acceptable. Els clients finals reben el producte final de les laminacions de l'empresa i l'empresa sap que els defectes finals provenen en la seva gran majoria de la matèria primera que abasteix l'Acereria de l'empresa. L'empresa ja està certificada segons la ISO 9001: 2015. L'empresa pertany a un grup empresarial que ja ha resolt aquest problema realitzant la implantació d'un sistema de qualitat totalen altres empreses. L'alta direcció del grup empresarial requereix un projecte de desenvolupament i implantació d'un sistema de qualitat total que canviï la cultura de la Acereria cap a la satisfacció del client. Tot i tenir experiència el grup empresarial, el repte seran les restriccions en temps i cost a causa de la situació del mercat de l'acer en l'any 2017. Els objectius del projecte seran: acabar aquest desenvolupament i implantació en 3 anys i amb un pressupost de 1,5 milions d' euros, canviar la cultura de la Acereria cap a la satisfacció del client alineant-la amb la cultura del grup empresarial i reduir al 50% les reclamacions dels clients finals. L'objectiu d'aquest Treball Final de Màster és utilitzar l'experiència adquirida en el desenvolupament i implantació de TQM com a integrant d'equip en una empresa metal·lúrgica i planificar el projecte tenint en compte els coneixements adquirits en la direcció de projectes per poder realitzar-lo en 3 anys i amb un límit econòmic de 1,5 milions d'euros. Els resultats obtinguts fan concloure que les hipòtesis plantejades al principi del treball són certes i, per tant, és possible la consecució de l'objectiu del Treball Final de Màster i els objectius del projecte plantejat per la direcció del grup empresarial. Es mostrarà la planificació del projecte per poder concloure que el present treball demostra que les hipòtesis plantejades són vàlides. El treball aporta una forma de realitzar aquest tipus de projecte que es pot adaptar a altres Acerías i plantes amb una organització similar.
Notas:Dades obtingudes de la portada del fitxer PDF
TFM MUDP 641
Descripción Física:1 recurs en línia (114 pàgines)
Bibliografía:Bibliografia