Transformación digital en los mercados municipales de Barcelona

Mitjançant la realització d'aquest TFM es pretén aportar una nova visió dels mercats municipals, situant al consumidor al centre del seu pensament i planificació futura. En l'economia actual, basada en el coneixement tecnològic, els empresaris ubicats en els mercats municipals de Barcelona...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació La Salle, institució que concedeix un diploma acadèmic (institució que concedeix un diploma acadèmic)
Otros Autores: Espinosa López, Antonio, autor (autor), Atchadé Adelomou, Parfait, supervisor acadèmic (supervisor acadèmic)
Formato: Tesis
Idioma:Castellano
Materias:
Acceso en línea:Visualitzar TFM
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991006876619706719
Descripción
Sumario:Mitjançant la realització d'aquest TFM es pretén aportar una nova visió dels mercats municipals, situant al consumidor al centre del seu pensament i planificació futura. En l'economia actual, basada en el coneixement tecnològic, els empresaris ubicats en els mercats municipals de Barcelona ja no poden seguir confiant que les seves activitats comercials es desenvoluparan de la mateixa manera que abans. Els mercats municipals intel·ligents han de desenvolupar la seva orientació empresarial cap al consumidor final, amb la idea d'establir una associació recíproca d'interessos per la qual el consumidor obtingui una satisfacció de les seves necessitats racionals, per adquirir els productes frescos i quotidians; socials, de convivència i emocionals. Per a això, els petits comerços tenen un gran avantatge amb la proximitat i la potencial aplicació de les noves tecnologies.
Notas:Dades obtingudes de la portada del fitxer PDF
TFM MUGTIC 603
Descripción Física:1 recurs en línia (97 pàgines)
Bibliografía:Bibliografia